Hej Januari !

Ja , nu har vi vinkat ajö till 2017 för en vecka sedan. Julen har passerat och den har varit så lugn och skön.
Känner att decemberstressen har runnit av mig och jag är redo för att möta ett nytt år . Ett år som jag hoppas ska bli lite gladare än förra året.
 
Nyårslöfte ,tja det är sällan jag ger det men att bli mer hälsosam och fortsätta mera noggrant med kolhydratslåg kost . Det funkar bra på min kropp .
Tänker på att bli snällare med mig själv . Kanske göra mera roligare saker. Umgås mera med mina vänner och barnbarn för jag har en tendens att jobba på för mycket.
Jag ska göra mig av med saker som inte används och (fortsätta ) rensa i mina skåpar och förråd.
Sedan fortsätter jag väl som tidigare och gör varje dag så bra som möjligt
 
 
 
Sedan längtar jag efter solljuset och våren och sommaren  
 
Här en skön bild på mina då två hundar en härlig dag i september. 
 
Har ni några nyårlöften ?
 
.
 
 
 
Allmänt | |
Upp