Tja ...Vad säger man ..

När ambitionerna är högre än vad jag mäktar med !
Nu är vi inne i november månad och jag börjar känna julen närma sig.
Allt ,ja nästan allt jag tänkt göra denna höst har blivit nästan ingenting .
 
Jag skulle kunna lista massor av saker som jag i huvudet målat upp som jag hade tänkt med bla hus och hem
Förra veckan var arbetsintensiv och det innebär för mig många dagars återhämtning och jag blir så irriterad att jag har denna långa återställtid.
Jag skulle kunna somna vars som helst nästan . Har faktiskt börjat förstå att detta är livslångt ,att jag aldrig kommer att bli fullt frisk.
 
Ta det här med böcker ! Jag kan inte längre läsa en bok . Jag får inget sammanhang . Jag som plöjt böcker tidigare i det oändliga . Det är en sorg.
Som väl är finns det ljudböcker men det blir liksom aldrig samma sak.
 
Om någon dag igen är det fokus på jobbet igen. Det är tur att jag kan styra mitt jobb ganska mycket själv eftersom jag är min egen smed. Tyvärr har jag för höga ambitioner när det gäller jobbet och vill det ska hända mycket.
Det är så svårt att hitta det som är lagomt.
Det kommer att bli bättre. Något annat kan jag ej tror.
Även hm ...inläggen ska komma mera frekvent .
För mig är det bra att skriva och vill fortsätta med det.
 
Ikväll ska jag titta på Diabetesgalan , det är viktigt att det blir fokus på denna elaka sjukdom .
Jag är en av dem
 
 
Tjingeling
Allmänt, Jobbet, sjukhistorian | |
Upp