Motivattion

   men
 
Vad driver dig ? Vad är din motivation  ?
Jag har världens bästa jobb. Jag är min egen smed brukar jag säga. Jobbar på väldigt mycket och är lite för lite ledig . Har min syatelje och butik.
Det händer mycket omkring mig . I allt det roliga behöver man bryta av och och bara vara .
 
En Veckas semester på Kreta är nu härmed inbokad i slutet av maj tillsammans med en god vän
Det känns lite busigt och denna resa att ha framför sig ökar min motivation att orka jobba som jag gör .
Jag jobbar hela sommaren och har aldrig ledigt längre än en vecka åt gången.
På Kreta vet jag också att jag får det bästa , älskar Kreta . Har varit där några gånger .
Nu är det bara att längta ... Här börjar faktiskt min resa ..
Givetvis levar jag i nuet och det känns perfekt detta då jag känner mig trött och sliten efter förskylning och min utmattning.
 
Hej då !
 
 
Resor | Resor, måbra | |
Upp