Isande dag !

Fy så kallt det plötsligt blev här i norr.
I morse när jag vaknade var det minus 30 grader där ute.
Jag kan lova mina hundar var snabbrastade.
Att få elda i vår vedspis när det är så kallt är himla mysigt
 
 
Jag hade i alla fall öppet min lilla Butik som jag har här hemma på gården och kunde inte ens drömma om att det skulle dyka upp kunder ,men det gjorde det
I min butik inrymmer det även min syatelje
Jag brukar säga att jag har det roligaste jobbet.
I år ska jag sy upp en kollektion barnkläder som jag sen ska sälja .
Tidigare så har jag sålt mycket på beställning men tanken har funnits länge nu och nu är det bestämt.
Spännande är det för mig .....

Så här mysigt har ena vovven det . Den större hunden gillar våra kalla golv hon är av rasen Berner Sennen
Hon ser ut så här !
Hejdå !
 
 
 
Allmänt, Jobbet | |
Upp