Sista Länken !

Den här sommaren går nog till historien vädermässigt.
Verksamheten , mitt företag har gått bra. Många besökare under sommaren
 
Helt plötsligt , helt oväntat dör min mamma . Hon somnar in i hemmet nån gång under en Juli natt.
Finns många frågetecken att reda ut.
 
Jag och min bror har ordnat med det mesta då det gäller dödsfallet . Tömt hennes lägenhet .
Begravningen var en fin stund. Det känns ofattbart . Jag har svårt att förstå.
Varje dag så kommer jag på mig själv att det måste jag berätta för min mamma och i samma stund så minns jag att hon inte längre finns .
Min mamma bodde en bit ifrån mig . Med bil tog det nästan 3 timmar . Det var där jag växte upp.
Det har alltid varit så självklart att åka dit. Hur blir det nu när sista länken är bruten?
Kommer jag att åka dit ? Vars ska jag bo ?
 
Det är så här livet är. Vi föds och vi dör .
Sorgen sitter som en tagg i hjärtat.
 
Lilla mamma jag hoppas du har det bra och fått ta min pappas hand igen .
 
Jag är föräldralös ....
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp