Årets sista dagar !

2016 snart till ända och detta år har varit otroligt spännande och intensivt.
Väldigt mycket av musik har det blivit.
Sjunger i kör ,spelar några instrument . I år fick jag vara med att sjunga in i en riktig studio för en reklam tillsammans med några andra . Det var en upplevelse också .
 
Vi fick vårat tredje barnbarn lille H i september
 
Vi renoverade köket och gjorde om och en ny tvättstuga .
Min käraste fyllde jämnt och det med ett stort kalas.
Tänk vad ett år kan innehålla mycket.
 
Nu ser jag fram emot 2017 med många blogginlägg
 
Nyårslöfte ? Har ni ?
Jo, faktiskt ska jag ha det . Jag ska börja äta nyttigare för att hålla blodsockret i schack . Är typ 2 diabetes och hoppas på det viset kunna dra ner på mina piller. Känns mycket viktigt för mig.
 
Sedan blir det lite ändring på hur jag jobbar i min syatelje
Ska göra en egen kollektion i barnkläder , bara det känns pirrigt !
 
Gott Slut och Gott Nytt År till er alla . Väl mött 2017
 
 
Majas Lyktor som säljs till förmån till Barncancerfonden ! 2016 donerade dom ...Håll i er, drygt 2 miljoner kr
Jag säljer dom i min Butik och det är jag så glad för . Lyktor som verkligen gör nytta .
 
Tänkte i Januari ha en lite utlottning av en lykta så håll utkik
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp